Ατάκες: Μέρος Πέμπτο

ΧΡΥΣΑΝΘΗ: Θέλω να σκεφτείς τι δώρο θα μου κάνεις στη γιορτή μου!
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Θα πακεταριστώ ολόκληρος!!!

Ο Γούναρης προσπαθεί να πείσει τον Περι να τραγουδήσει το "Εχω κλάψει για πολλές γυναίκες".
ΓΟΥΝΑΡΗΣ: Πιστεύω ότι θα σου πάει, γιατί είσαι ερωτιάρης.
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Δεν ειμαι ερωτιάρης, ειμαι σεξουλιάρης!!!
Και η ατάκα: ΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΛΑΨΕΙ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ!!!

Του λέει η Αντιγόνη: "Η Χρυσάνθη λέει ότι αν δεν φόραγες αυτές τις παντόφλες θα είχες κάποιες ελπίδες."
Και πάει ο Θεός στην Χρυσάνθη και της λέει: "Πιστεύεις ότι οι παντόφλες σου είναι καλύτερες απ'τις δικές μου?"

Στη φάση που έβαλε τρικλοποδιά στην Δόμνα. Μετά το βρισίδι που του ριξε, του λέει:
ΔΟΜΝΑ: Αν εσύ είσαι στόκος και δεν καταλαβαίνεις... τι να σου πω?(εννοώντας ότι ήταν άρρωστη)
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Ναι αλλά... ακρυλικός!!!!!!!

Μόλις οι σπουδαστές της ακαδημίας ολοκλήρωσαν τις πρόβες με τη Μάρα Θρασυβουλίδου κατευθύνθηκαν στην αίθουσα χορού, όπου τους περίμενε για το καθιερωμένο μάθημα χορογραφίας ο κ. Μεταξόπουλος. Ο πρώτος που κλήθηκε να κάνει πρόβα ήταν ο Περικλής. Πριν ξεκινήσει το τραγούδι του όμως, ο διευθυντής της ακαδημίας του είπε: "Θέλω να φανταστείς το σκηνικό στο οποίο θα θελες να τραγουδήσεις".
Ο 31χρονος έπειτα από λίγη σκέψη του απάντησε με ύφος: "Είμαι στην Καλιφόρνια στο Σαν - Ντιέγκο και από κάτω βρίσκονται σαράντα χιλιάδες κόσμος... Βγαίνουν οι Rolling Stones και τραγουδάνε και μόλις τελειώσουν κάνω την εμφάνιση μου εγώ και λέω: "FROM Greece crowd... άιντε!!!" Όπως ήταν φυσικό η παρέα ξέσπασε σε τρανταχτά γέλια και ο κ. Μεταξόπουλος παρότρυνε τον σπουδαστή του να αρχίσει την πρόβα, λέγοντάς του: "Σσσωστόςςςς!".

Μετά το πεταχτό φιλί που έδωσε η Αλεξάνδρα στο Περικλή (στην αίθουσα χορού), η Αλεξάνδρα και ο Περικλής συζητούν στο διάδρομο και έρχεται ο Ανδρέας και του λέει:
ΑΝΤΡΕΑΣ: Πω, πω μεγάλε τι φιλί σου έδωσε!!
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Τι λες τώρα?
ΑΝΤΡΕΑΣ: Μα δε βλέπεις? Έχει χειλάρες!!
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Τι λες τώρα? Λέγονται αυτά σε μία κοπέλα?
ΑΝΤΡΕΑΣ: Μα τι είπα? Έχει χειλάρες, αυτό είπα...
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Μπορούσες να πεις "σαρκώδη χείλη", όχι χειλάρες!!! Χειλάρες έχουν οι μαϊμούδες!!!

ΧΡΥΣΑΝΘΗ: Η καρδιά μου πονάει για άλλον!
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Πάρε καμμιά ασπιρίνη!
ΧΡΥΣΑΝΘΗ: Και να πάρω... δεν περνάει εύκολα!
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Ε τότε... πάρε αναβράζουσα, είναι πιο καλή!!!

ΝΑΝΣΥ: H Δόμνα γιατί δεν ήρθε ακαδημία και κάθισε σπίτι?
ΧΡΥΣΑΝΘΗ: Θα μιλάει...
ΝΑΝΣΥ: Με ποιόν?
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Με τον εαυτό της!!!

Oταν ο Γούναρης ρώτησε τον Πέρι και τον Πέτρο τι τραγούδια θα πουν (ως προτεινόμενοι):
ΓΟΥΝΑΡΗΣ: Περικλή μου... εσύ τι θα μας πείς?
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Τα κάλαντα!!!

Στο εστιατόριο, ο Πέρι έτρωγε φιδέ και ο Βάγγος σχολίαζε:
ΒAΓΓΟΣ: Οταν είναι δίπλα σου η Μαργαρίτα... έτσι τρως??? (με υφάκι κοροϊδευτικό)
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Οχι. Εκεί έχω επίπεδο!!!

ΜΕΤΑΞΟΠΟΥΛΟΣ: Να βγάλεις τη μοναδικότητά σου, να δείξεις οτι δε μοιάζεις με κανέναν!
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Δηλαδή... θέλετε να πείτε ότι είμαι... unique?

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Οταν πεφτω ψυχολογικά διαβάζω τις ατάκες του Περικλή!!!Μου ανεβάζει το κέφι κατακόρυφα!!!Α ρε Πέρι ανεπανάληπτε!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Πολύ καλό !!! χα χα χα !!!
Ο χρήστης Spark D' Ark είπε…
καλημέρα!
να 'σαι καλά!!!
γέλασα απίστευτα!
ζωγραφίζει ο άνθρωπος!
πολλά φιλια!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βιογραφικό

"Περι...πλανήσεις"

Ατάκες: Μέρος Δέκατο