Ατάκες: Μέρος Εβδομο

ΠΕΡΙΚΛΗΣ: (προς Χριστιάνα) Το τηλέφωνό σας θα μου το δώσετε?
ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ: Μα τι λες βρε Περικλή? Εγώ θέλω τώρα να ακούσω κάτι να με ανεβάσει...
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Για να σας ανεβάσω το λέω!!!

Η Μάρα άρχισε να επαινεί τον Πέρι για το πόσο καλά έλεγε το τραγούδι του Χρηστάκη και μάλιστα δήλωσε στον Πέρι οτι ο ίδιος θα μπορούσε να είναι επάξια, η καλύτερη συνέχεια του Χρηστάκη. Και ο Πέρι της λέει: "Όταν μου τα λέτε αυτά κυρία Μάρα...με εγκλωβίζετε!!!"

Μιλούσε με τον Παναή στο παγκάκι και του λέει ο Παναής ότι έτσι και κάνουν φασαρία το βράδυ θα γίνει χαμος γιατί θα αντιδράσει. Ο Περικλής γυρνάει και του λεει:
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Aν το κάνεις αυτό... θα γίνει... διατριβή!!!
ΠΑΝΑΗΣ: ...και δια της τριβής παράγεται θερμότητα...

Οταν του δίνει ο Τσολάκης το αποχαιρετιστήριο δώρο του ( ένα γελοίο εσώρουχο), ο Περι τον ευχαριστεί με ένα φιλί και λέει φεύγοντας "Ωραία... γιατί δεν είχα φέρει και πολλά βρακιά!!!

Η Τατιάνα έδειξε πλάνα απ τα παρασκήνια και είδαμε τη συνάντηση του ΑΙΩΝΑ: Πέρις – Βανδή. Ο Πέρι έλεγε "Είδατε φοράω και κόκκινο φουλάρι...Τέτοιο φοράνε μόνο οι εφοπλιστές!" Η Βανδή φτιάχνοταν ...και για να τον αποφύγει του λέει..."..Προσποιήσου κι εσύ τον εφοπλιστή απόψε!"
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Αλήθεια... ο σύζυγος τι κάνει ?
ΒΑΝΔΗ: (κρύα) Καλά είναι...
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Το μωρό?
ΒΑΝΔΗ: Καλά, καλά...
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Καλή επιτυχία! (ευχήθηκε στην προέδρου πριν βγεί στη σκηνή...)
ΒΑΝΔΗ: (ΠΑΓΩΜΑΡΑ ΚΑΙ ΒΟΥΒΑΜΑΡΑ......)

Όταν πήγε ο Ρόκκος στο σπίτι ο Πέρι θέλησε να μάθει κατά πόσο ο Στέλιος Ρόκκος μπορεί να κυκλοφορήσει άνετα λόγω της διασημότητάς του. Ο τρόπος όμως που έθεσε τις ερωτήσεις του, προκάλεσαν πανικό γέλιου.
"Όταν βγαίνεις στο δρόμο σου φωνάζουν κυρ Ρόκκο έλα να σε δούμε? Μπορείς να κυκλοφορήσεις χωρίς bodyguard;", ρώτησε αρχικά ο Πέρι. Όταν δε ο κ. Ρόκκος του απάντησε ότι πάντα έκανε βόλτες άνετα, εκείνος επανήλθε, ρωτώντας: "Έχεις αυτοκίνητο με αλεξίσφαιρα τζάμια?".
Ο Στέλιος γέλασε με την ερώτησή του και έσπευσε να ξεκαθαρίσει πως οδηγεί ένα καλό αγροτικό αυτοκίνητο. Ο Περικλής όμως τον άφησε άφωνο όταν σχολίασε: "Γιατί το κάνεις αυτό? Για να μη σε παίρνουν χαμπάρι?".

Συνομιλία μεταξύ Χρυσάνθης και Περι, όπου η Χρυσάνθη ζητά από τον Πέρι να της μάθει γερμανικές λέξεις:
ΧΡΥΣΑΝΘΗ: Λέγε μου λέξεις , να τις λέω...
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Εγώ θα προτιμούσα να κάνω κάτι άλλο... Θα σου δείχνω εγώ και θα με φτιάχνεις εσύ!!!

Στο μάθημα της Μάρας :
ΜΑΡΑ: Τι θα πεί... "κι από τότε στρείδι μύδι"?
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Οτι έτρωγαν θαλασσινά!!!

ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Καλή κοπέλα η Μαργαρίτα... σκέφτομαι να τη φιλήσω την Κυριακή στον Καραμάνο!!! Το κακό είναι ότι δεν έχει λεφτά ρε γμτ... η βαριά βιομηχανία... δεν υπάρχει!!!

“Τα κρεβάτια συνήθως είναι στενά και πιάνομαι. Μουδιάζει το χέρι και το πόδι μου αν έχω αγκαλιά την άλλη πάνω από 5 λεπτά. Γι αυτό αν δεν τη διώξω θα κοιμηθώ εγώ σε άλλο κρεβάτι. Όσο για το αυτοκίνητο, τι είμαι εγώ, ταξιτζής της? Σιγά μη σηκωθώ στις 3 το πρωί να την τρέχω στο σπίτι της. Κι αν είναι στην άλλη άκρη της πόλης?"

ΠΕΡΙΚΛΗΣ: (προς Μαργαρίτα ενώ καληνυχτιζόντουσαν) Καληνύχτα, κι αυτά τα γυαλιά να τα πετάξεις, μολις βγουμε θα παμε για laser... εγώ πληρώνω!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βιογραφικό

"Περι...πλανήσεις"

Ατάκες: Μέρος Δέκατο