Ατάκες: Μέρος Τέταρτο

Ενα βράδυ, όταν έπαιζαν και τραγουδούσαν όλοι μαζί, ο Λιανός ξεκινάει κάποιο παλιό λαϊκό στο μπουζούκι...
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Πωωωω κομματάρααααα!!! Αλήθεια, ποιο είναι αυτό?

ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Κύριε Μεταξό, πώς σας φάνηκε?
ΜΕΤΑΞΟΠΟΥΛΟΣ: Το λες πολύ καλά το κομμάτι.
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Ωωω, μεγάλε!!!

Ο Περικλής κάνει μασσάζ στη Χρυσάνθη. Ξαφνικά αρχίζει να χαχανίζει...
ΧΡΥΣΑΝΘΗ: Γιατί γελάς?
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Γιατί νιώθω πως μ' ερωτεύεσαι!
ΧΡΥΣΑΝΘΗ: Κάνεις μασάζ σε όλες τις γυναίκες?
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Οχι. Μόνο στις σεξουαλικές!!!

ΝΑΝΣΥ: Τι θέλεις Περικλή? Τι μπορώ να κάνω για σένα?
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Να μου δείξεις τα βυζιά σου!!!!!!!

ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Πωπωωωωωωω... αφήηηηηηη!!!
ΝΑΝΣΥ: Περικλή... ωπα... ωπα... μην πιάνεις!!! Και μη χαϊδεύεις με το πόδι σου το πόδι μου!
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Το σεντόνι είναι... Εξάλλου αυτό δεν είναι ερωτικό υποννούμενο! Είναι???

ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Εγώ κάνω ό,τι μου λέει η φύση. Όλοι οι άλλοι τους λέει η φύση... τους μιλάει... και εκείνοι της λένε "Σταμάτα ρε φύση"!!!

(για τη διάρκεια των σχέσεών του)
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Εγώ έχω όριο το πολύ δυό μήνες. Άμα κάτσει και παραπάνω από δυό ώρες πάνω στο χέρι μου... μουδιάζω. Τι δυό ώρες? Δυό λεπτά!

ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Λενε ας πουμε να φοβασαι τα "ρηχά νερά"!!!
Τον διορθώνουν οι κοπέλες λέγοντας του οτι λεμε "σιγανά ποταμάκια".
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Ναι... αυτά!!!

ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Το καμάκι γίνεται στις ντίσκο. Εκεί τις βλέπεις αν χορεύουν μόνες τους κι αν σου στείλει μήνυμα προχωράς. Αλλά, ΑΜΕΣΩΣ, γιατί αν αρχίσεις να το σκέφτεσαι, πάει... Δεν πρέπει να χάνεις χρόνο!
ΝΑΝΣΥ: Ο χρόνος είναι χρήμα ε?
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Σε αυτη την περίπτωση δεν είναι! Εκτός κι αν είναι πλούσια!!!

ΧΡΥΣΑΝΘΗ: Το παν σ' αυτή τη ζωή είναι τα τυχερά, να τα βλέπεις και να τα αρπάζεις.
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Όχι, το παν είναι να είσαι τολμηρός και θρασύς με τις γυναίκες γιατί τότε έρχονται από μόνες τους!

H Αντιγόνη μαζί με την Αλεξάνδρα προσπαθoύν να πείσουν το φίλο τους ότι καμιά φορά τυχαίνει ενώ αγαπάς έναν άνθρωπο να χωρίζεις γιατί με το πέρασμα το χρόνου κάποιος εκ των δύο άλλαξε ή σε ανάγκασαν οι συνθήκες.
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Δηλαδή σε τι μπορεί να αλλάξει ο άλλος? Να του αρέσουν άλλες στάσεις?

Τον ρωτά ο Θέμος Αναστασιάδης γιατι δεν έχει απλώσει χέρι ακόμα σε καμμιά...
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Δουλεύω μεθοδικά... σιγά σιγά!
ΘΕΜΟΣ: Ναι, αλλά φτάσαμε Χριστούγεννα!
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Θέλει σασπένς η δουλειά ρε μεγάλε!
ΘΕΜΟΣ: Κάτι θα ξέρεις παραπάνω εσύ!
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Εεεεε... τώρα μιλάς με μάστορα!!!

Στο μάθημα του Ελπιδοφόρου.
ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΣ: Θα βάλω το cd της Καλομοίρας.
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Α, αυτό είναι το cd της Καλομοίρας?
ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΣ: Ναι, δεν το'χεις δει?
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Γιατι?... Έχει δει αυτή το δικό μου???

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βιογραφικό

"Περι...πλανήσεις"

Ατάκες: Μέρος Δέκατο