Ατάκες: Μέρος Τρίτο

ΧΡΥΣΑΝΘΗ: Εσένα πόσο κράτησε η μεγαλύτερη σχέση σου? 2,5 μέρες?
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Για μένα ναι...

ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Πριν το τραγούδι με τι ασχολιόσουν? Μαδούσες κουκούλια?
ΧΡΥΣΑΝΘΗ: Εκανα δουλειές του ποδαριού.
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Δηλαδή μοίραζες εφημερίδες???

ΧΡΥΣΑΝΘΗ: Αν θα είμαι μαζί σου, δε θέλω να σε μοιράζομαι!
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Δε θα το ξέρεις!! (με εντελως σοβαρο υφος...)

ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Η Δόμνα είναι ερωτευμένη...
ΧΡΥΣΑΝΘΗ: Αλήθεια??? Μακάρι!
ΔΟΜΝΑ: Ναι... είμαι, με τον Περικλή!
ΧΡΥΣΑΝΘΗ: Ποιά θα τον πρωτοπάρει? Θα βαράς υπερωρίες Περικλή!
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Κοίτα... κάνει καλό στους κάτω κοιλιακούς!!!

(για το τραγούδι της Φωφώς)
ΧΡΥΣΑΝΘΗ: Το τραγούδι μιλάει για τα προσχήματα και για τα δήθεν.
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Προσχήματα? Δηλαδή το τραγούδι αναφέρεται στο Μεσαίωνα?

ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Δηλαδη εχεις κανει one night stand?
ΧΡΥΣΑΝΘΗ: Ολοι εχουμε τα μελανά μας σημεία... Οπως εσύ έτσι κι εγώ!
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Ασε... εγώ είμαι διεφθαρμένος!!!

H Χρυσάνθη επέμεινε πως το γεγονός ότι ο Περικλής δεν είχε ποτέ μακροχρόνια σχέση σημαίνει ότι είναι ασταθής και τον διαβεβαίωσε πως εκείνη είναι μόνο για χρόνιους δεσμούς.
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Εγώ νομίζω ότι οι 2 βραδιές είναι ό,τι καλύτερο...

Χρυσάνθη-Περικλής συζητούν για τις σχέσεις, και η Χρυσάνθη παραδέχτηκε ότι έχει κάνει one night stand.
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Και μόνο που το κάνεις admit δεν σε θέλω πια τώρα...
ΧΡΥΣΑΝΘΗ: Όμως τώρα θέλω να κάνω μακροχρόνιες σχέσεις...
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Εγώ τώρα θέλω ένα προφιτερόλ!!!

ΜΕΤΑΞΟΠΟΥΛΟΣ : Ακου Περικλή, επειδή το συγκεκριμένο τραγούδι το έχει ερμηνεύσει ένας από τους μεγαλύτερους λαϊκούς τραγουδιστές θα πρέπει να είσαι σοβαρός, να μη χορεύεις, και το κυριότερο να μη γελάς. Να έχεις στο μυαλό σου μια γυναίκα που αγαπάς και να προσπαθήσεις να νιώσεις τους στίχους!
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Θα έχω όραμα τη Νάνσυ και τη Χριστιάνα!
Ο κ. Μεταξόπουλος μπήκε αμέσως στο κλίμα και του έδωσε το μικρόφωνο, λέγοντάς του ότι αυτό είναι ένα τηλέφωνο και του ζήτησε να δείξει πώς θα ζήταγε τη βοήθεια της Νάνσυ και της Χριστιάνας. Ο Περικλής προσποιήθηκε τότε ότι έπαιρνε τηλέφωνο τη Νάνσυ για να της ζητήσει βοήθεια:
"Έλα αγάπη, τι λες θα πάμε για ραβανί? Άκου να σου πω, θέλω να φοράς κάτι σεξουαλικό ή διαφανές γιατί πρέπει να πιάσω συναίσθημα για το live της Κυριακής..."

ΧΡΥΣΑΝΘΗ: (με νάζι και διάθεση ειρωνική) Γιατί δεν ήρθες από την αρχή του παιχνιδιού?
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Ηθελα να τσεκάρω τα νεύρα σου....

ΧΡΥΣΑΝΘΗ: Και μένα ο Ο Νύκτας μου δωσε μια φορά ένα φόρεμα που δεν μου άρεσε καθόλου!
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Και πώς το ξεπέρασες?
ΧΡΥΣΑΝΘΗ: Πήρα μια ασπιρίνη και μου πέρασε!
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Τι ασπιρίνη? Αναβράζουσα???

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βιογραφικό

"Περι...πλανήσεις"

Ατάκες: Μέρος Δέκατο