Ατάκες: Μέρος Δεύτερο

ΓΙΩΡΓΟΣ: Τι τραγούδι θα πεις;
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Mου πρότεινε ο Γούναρης να πω ένα του Μαζωνάκη που λεει κάτι... "μ' αρέσουν τα αυτοκίνητα, μ' αρέσουν οι γυναίκες"... ξέρω κι εγώ... μ' αρέσουν τα χαλιά!

Ο Γιώργος με τον Περικλή έχουν τελειώσει ένα γλυκό. Στέκονται μπροστά στην κάμερα και κάνουν πως χαιρετούν το κοινό που παρακολουθεί τη δήθεν εκπομπή με τα μαγειρέματά τους...
ΓΙΩΡΓΟΣ: Nα χαιρετήσουμε τον κόσμο στην Αμερική και τον Καναδά που μας παρακολουθεί, στην Αυστραλία...
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Να χαιρετήσω ένα φίλο που έχω στο Μπαγκλαντές!

Αφου τελειωσε την προβα μπροστα σε Λιανο, Γιατρο και Νανσυ...
ΝΑΝΣΥ: Ωραία το λες Περικλή.
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Οχι "Περικλή"...
ΝΑΝΣΥ: Περικλή μου!
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Ετσι μπράβο! Κι εσύ αν διάλεγες κομμάτι θα διάλεγες ένα που σου ταιριάζει γάντι, και μάλιστα πέτσινο! Πότε θα σμίξουν τα πετσιά μας είπες???

ΝΑΝΣΥ: 2 καλούς φίλους έχω άντρες, ο ένας είναι gαy o άλλος ειναι straight!
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Τι είναι straight?
ΝΑΝΣΥ: Του αρέσουν οι γυναίκες.
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Δεν του κανει κούκου τότε... για να σε έχει μόνο φίλη!!!

ΧΡΥΣΑΝΘΗ: Να σου δωσω ενα φιλάκι?
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Με η χωρίς?
ΧΡΥΣΑΝΘΗ: Ας ξεκινήσουμε από χωρίς...
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Στα χείλη ή στο στόμα?
ΧΡΥΣΑΝΘΗ: Θα σου δώσω ένα φιλί στο αυτί!
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Στο αυτί φιλάνε τα ζώα!!!

Κυριακή - LIVE! H επιτροπή ανακοινώνει ότι ο Περικλής είναι ένας από τους υποψήφιους...
ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ: Να διαλέξεις ένα τραγούδι να το σκίσεις!
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Θα πω το ίδιο!

ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Νάνσυ... ξέρεις οτι ο κύριος Τσολάκης μου χάρισε ενα t-shirt του Καζαντζιδη?
ΝΑΝΣΥ: Αλήθεια? θα το βάλεις την Κυριακή στο live?
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Δεν ξέρω... θα ρωτήσω τον Νύχτα και άμα δεν έχει μεσάνυχτα θα μου πει...

ΜΕΤΑΞΟΠΟΥΛΟΣ: Τον λές ωραία τον Καζαντζίδη, αλλά θα μείνεις λαμπάδα... ακίνητος! ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Τι... δε θα χορεύω λίγο?ΜΕΤΑΞΟΠΟΥΛΟΣ: Αυτό το τραγούδι δε χορεύεται!ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Εγώ νόμιζα πως είναι... σάμπα!!!

ΜΑΣΙΝΟ: Που τα έμαθες τα γυρίσματα?
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Στις τουαλετες κατω!
Η Μασίνο γελάει...
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: (απτοητος) Εχει καλό ήχο εκεί... έχει delay...!!!
(και στο τελος της προβας)
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Πάω στην τουαλέτα να κάνω πρόβα!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βιογραφικό

"Περι...πλανήσεις"

Ατάκες: Μέρος Δέκατο