Ατάκες: Μέρος Δέκατο

Νάνσυ στον Πέρι (προσπαθώντας να τον πείσει να σηκωθεί απο το κρεβάτι για να κάνουν πρόβα το χορευτικό):
ΝΑΝΣΥ: Περικλάκο μου... είμαι πολύ στεναχωρημένη!
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: (με φυσικοτητα) Γιατί? Επειδή είσαι ξανθιά???

ΔΟΜΝΑ: Να, η Ελενα η Θεσσαλονικιά είναι ο τύπος σου, ξανθιά και χωρίς τρίχες.
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Δεν είναι ο τύπος μου. Αυτή είναι ψεύτικη ξανθιά. Δε μου αρέσει το ψέμμα.

ΕΛΕΝΑ: Πέρι, θα σε στήσω μια ώρα στη γωνία να σου δίνω όλα τα φιλιά που μου έδωσαν εξω κορίτσια και αγόρια να σου δώσω!
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Θα σου δώσω το ομοίωμά μου να στήσεις γιατί βαριέμαι να με φιλάς!!!

ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Δεν έβλεπα Fame καθόλου!
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Γιατί? Που ήσουν... στον Τύρναβο?
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Όχι, στο L.A.
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Ε και? Καλύτερα είναι εκεί?

ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ: Πέρι μου άρεσε φοβερά όπως το είπες το τραγούδι.
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Γι αυτό είμαι προτεινόμενος, γιατί σου άρεσε...

H Aναστασία ευχαριστεί κάπως υπερβολικά τον Περικλή επειδή της έφτιαξε έναν καφέ:
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Εντάξει... έναν καφέ σου έφτιαξα... δε σου 'ριξα και τα μπετά στο σπίτι!!!

Κάνει πρόβα με το Γούναρη και προσπαθεί να του εξηγήσει τη μελωδία:
ΓΟΥΝΑΡΗΣ: Τη λες λάθος Περικλή... Δεν το έχεις ακούσει το cd πως το λέει ο άλλος? (εννοώντας το δημιουργό)
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Μα αυτός κύριε Γούναρη το λέει σαν να κοιμάται όρθιος!!!

ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Γιορτάζουν οι δεινόσαυροι λίγο πριν την εξαφάνισή τους!!! (σχολιάζοντας το δείπνο των ΗΛΙΘΙΩΝ...)

Ο Πέρι μιλάει στην Αφροδίτη που είχε τσαντιστεί για το δείπνο των δεινοσαύρων επειδή δεν ήταν καλεσμένοι:
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Μην το βλέπεις έτσι. Φαντάσου οτι είμαστε όλοι σε ένα τρένο και σε κάθε στάση κατεβαίνει και κάποιος και δεν θα τους ξαναδείς ποτέ στη ζωή σου.

ΕΛΕΝΑ: Τώρα είμαι 24.
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: 24 λες οτι είσαι...

ΠΕΡΙΚΛΗΣ: (προς Ελενα και Αφροδιτη) Πρέπει να αφήσετε τα κόμπλεξ σας!
ΕΛΕΝΑ: Να πεταχτούν τα ταμπού!
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Πρώτα τα ρούχα και τα ταμπού μετά...

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ: Περικλή, μπορείς να βγάλεις τα παγάκια; Έχεις δύναμη;
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Γιατί, χρειάζεται δύναμη για να βγάλεις τα παγάκια;
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ: Ε, τι χρειάζεται?
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Στο χωριό μου το λένε "μυαλό"...

O Μαρκελος αναλύει τα ζώδια στους μαθητές:
ΜΑΡΚΕΛΟΣ: Πέρι τι ζώδιο είσαι?
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Δίδυμος! Για πες μας κύριε Μάρκελε λίγα λόγια εσύ που ξέρεις!
ΜΑΡΚΕΛΟΣ: Οι δίδυμοι ειναι ρευστοί άνθρωποι!
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Το μόνο σίγουρο είναι οτι αγαπάνε το ρευστό!!!

Σχόλια

Ο χρήστης Unknown είπε…
Μεγάλος φιλόσοφος ο Περικλής και πανέξυπνος.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αχ να'σαι καλά κορίτσι μου, μας έκανες και γελάσαμε!!

Τις είχα ξεχάσει τις ατάκες του Περικλή (είναι αυτό που οι ψυχολόγοι λένε "αισιοδοξία της μνήμης" μάλλον...)
Ο χρήστης ΠΡΕΖΑ TV είπε…
Που ειπαμε οτι τραγουδαει τωρα ο Περικλης;

Φταιει μετα ο Λαζοπουλος που κραζει;
Ελεος...
Πηραν οι ασημαντοι αξια...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Απαπαπα 2006


σχλιαστε κανενας τιποτα τοσα χρονια περασαν :)


Ωραιος στις ατακες ο Περι, αλλα οπως ειδατε στο μυαλο δεε κοβει

Καταφερε να χασει ολα τα λεφτα του σε επενδυσεις χαχαχα

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βιογραφικό

"Περι...πλανήσεις"