Ατάκες: Μέρος Ένατο

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ: Περικλή! Tι δώρο θα μου πάρεις αν κερδίσεις???
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου! Αλλά ακριβά όμως!!!
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ: Εεεε, όχι και γυαλιά ηλίου... κάτι άλλο... πιο χρήσιμο...
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Οκ τότε!!! Θα σου πάρω ορθοπεδικές πατούσες!!!

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ: Περικλή... δεν το καταλαβαίνω... εξήγησέ μου!
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Και το μυαλό γιατί το έχεις? Για βάρος???

Η Νάνσυ λέει στον Πέρι, ειρωνευόμενη τον τρόπο που τραγουδά:
ΝΑΝΣΥ: Όταν τα λέγαμε εμείς αυτά... εσύ κόλλαγες πλακάκια!!!
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Δεν πειράζει! Τώρα τα λέω εγώ και εσείς κολλάτε πλακάκια!!!

Ο Μάρκελος τους έλεγε για μιά πάρα πολύ πλούσια φίλη του από τη Σαουδική Αραβία, ο Πέρι ως συνήθως ζήτησε το τηλέφωνό της και ακολούθησε ο εξής διάλογος:
ΝΑΝΣΥ: Σιγά μη γυρίσει να σε κοιτάξει!!!
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Γιατί? Τυφλή είναι???

Στο τέλος του μαθήματος η Νίκη, αφού ψόφησε τον Πέρι στη δουλειά, του λέει το καθιερωμένο "μπράβο"...
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Τι μπράβο??? Σαν κοπριά ήμουν!!!

ΧΡΥΣΑΝΘΗ: Καλημέρα!
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Kαλό βράδυ!!
ΧΡΥΣΑΝΘΗ: Γιατί καλό βράδυ?
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Γιατί εγώ είμαι πάντα πιο μπροστά!!!

Ο Περικλής για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου:
"Έρωτας είναι η... γυμναστική του στρώματος!!!"

ΜΕΤΑΞΟΠΟΥΛΟΣ: (στη Νανσυ) Που θα πας να χορέψεις για να ξεσηκωθεί ο κόσμος?
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Στο Μουρατίδη!!!

ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Eγώ τη μαμά μου... την ξέρω χρόνια!!!

ΜΑΡΑ: Τι τραγούδι λες Περικλή αυτή την εβδομάδα?
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Το New York - New York!
ΜΑΡΑ: Αληθεια??? (έκπληκτη..) !!!
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Ναι. Γιατί, σας φαινεται περίεργο?
ΜΑΡΑ: Όχι, απλά δε μου το έχουν δώσει εμένα αυτό... (στα χαρτια της)
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Λέτε να μου έγινε Σαμποτάζζζζζζζζζ???

ΜΕΤΑΞΟΠΟΥΛΟΣ: Γεια σου Πέρι μάστορα, πώς πάει το τραγούδι?
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Καλά.
ΜΕΤΑΞΟΠΟΥΛΟΣ: Σιγά μην πάει καλά!
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Αφού το λέει ο φον Στεργιανούδης ότι πάει καλά, είναι σίγουρο!

Στο μάθημα του Μεταξόπουλου η Αναστασία λέει με δήθεν παράπονο:
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ: Κύριε Μεταξόπουλε... ο Πέρι μας λέει γλάστρες και έπιπλα!
Μετά από λίγο ο Πέρι...
ΠΕΡΙΚΛΗΣ: Η Νάνσυ είναι έπιπλο ...αλλά βερνικωμένο!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βιογραφικό

"Περι...πλανήσεις"

And the winner is... Περικλής