Περικλής Στεργιανούδης: Ο μεγάλος νικητής

Εάν ερχόταν λίγο καιρό πριν κάποιος και σου έλεγε πως σήμερα (σ.σ.: Κυριακή βράδυ) θα ήσουν ο νικητής του «Fame story 3» και μάλιστα με ποσοστό 50,4%, τι θα του έλεγες; Θα τον πίστευες;
Θα του έλεγα πως είναι τρελός και ότι αυτά που λέει δεν θα γίνουν ποτέ.

Ούτε στα πιο τρελά σου όνειρα δηλαδή...
Ακριβώς. Για μένα αυτό που έγινε ήταν απίστευτο. Ήταν όνειρο... Νομίζω ότι ακόμη ονειρεύομαι. Δεν έχω λόγια για να ευχαριστήσω όλο αυτό τον κόσμο που με ψήφισε. Είναι πολύ σημαντικό να ξέρεις ότι οι άνθρωποι σε αγαπούν τόσο πολύ, ώστε δίνουν τα λεφτά τους για να σε βγάλουν νικητή. Πετάω! Το ποσοστό είναι «όλα τα λεφτά». Όπως και το ότι είμαι εγώ ο πρώτος.

Ούτε πρωθυπουργός. Νομίζω ότι πρέπει να βάλεις πλώρη για σύσταση κόμματος...
Πράγματι, με 50,4% θα έβγαινα πρωθυπουργός, αλλά μην τρελαθούμε, δεν έχω τέτοιες βλέψεις. Δεν ενδιαφέρομαι για τέτοια εγώ. Το μόνο που θέλω να κάνω είναι πολλά ταξίδια.

Ποια είναι τα συναισθήματά σου για τη μεγάλη νίκη;
Είμαι πανευτυχής, δεν έχω λόγια να ευχαριστήσω τον κόσμο. Ένα ευχαριστώ δεν φτάνει. Όσους ήταν δίπλα μου, τους ευχαριστώ.

Κάποιοι είπαν ότι έμαθες να τραγουδάς μέσα στο παιχνίδι. Ότι είχες τη φωνή, αλλά δεν ήξερες να την τοποθετήσεις σωστά...
Αυτό ισχύει. Οι καθηγητές μάς βοήθησαν πολύ σε αυτό το θέμα και περισσότερο εμένα, γιατί οι υπόλοιποι ήταν λίγο καλύτεροι.

Είσαι ευχαριστημένος από τις ερμηνείες σου τη βραδιά του τελικού;
Ήμουν ο Περικλής-φωνάρα στο live! (γέλια) Χωρίς πλάκα, είμαι πολύ ικανοποιημένος με τον εαυτό μου.

Τι θα κάνεις με τα 250.000 ευρώ;
Όπως ξέρεις, κάποια θα τα δώσω στον πατέρα μου, μιας και του τα έφαγα πριν από λίγα χρόνια στο «αγαπημένο» μας χρηματιστήριο. Πολλοί είναι χαντακωμένοι από αυτή την ιστορία και τους εύχομαι κουράγιο. Όσο για τα υπόλοιπα, θα τα βάλω στην τράπεζα και θα σκεφτώ τι θα τα κάνω.

Ένα μέρος από αυτά τα χρήματα θα τα πάρει η εφορία. Το γνωρίζεις αυτό;
Όχι, κάνεις λάθος. Είναι καθαρό το ποσό, η εφορία δεν παίρνει τίποτα. Ρώτησα την παραγωγή και μου το είπαν. Με μερικά λεφτά σκέφτομαι να αγοράσω ένα αμάξι. Είναι το πρώτο μου μέλημα. Ακουσα ότι οι χορηγοί μπορεί να μου κάνουν κανένα δώρο. Εάν είναι της προκοπής θα το κρατήσω, αλλιώς θα αγοράσω ένα ωραίο αυτοκίνητο.

Σκέφτηκες ότι μπορεί να είσαι δεύτερος ή τρίτος ή τελευταίος;
Ναι. Συνέχεια το σκεφτόμουν. Πάλι η Τατιάνα έκανε θρίλερ την ιστορία μέχρι να πει το αποτέλεσμα.

Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που θέλεις να κάνεις τώρα που τελείωσε το παιχνίδι;
Να κοιμηθώ. Μετά, όπως γνωρίζεις, θα ξεκινήσουμε τις εμφανίσεις μας στη Θεσσαλονίκη. Πράγμα που σημαίνει ότι θα έχω πολλές πρόβες. Αυτό το διάστημα θα έχει πολύ τρέξιμο, αλλά δεν με νοιάζει.

Κλεισμένος μέσα στο σπίτι της ακαδημίας, εσύ ο ίδιος μου είχες πει ότι έκανες διακοπές. Αρα πλέον είναι ώρα για δουλειά...
Σωστά. Η αλήθεια είναι ότι κάναμε διακοπές, εκτός από τις Κυριακές που είχαμε άγχος.

Θέλω τίτλο για τη βραδιά του τελικού...
Νίκη! Όπως είπε και ο αδελφός μου: οριστική, σαρωτική, τελειωτική νίκη.

Ο κόσμος ζητούσε αυτόγραφα μέχρι και από τη μαμά σου...
Επειδή την ξέρω τη μαμά μου, χρόνια τώρα, για μένα δεν κάνει κάτι παράξενο. Την αγαπώ και τη σέβομαι. Είναι έξω καρδιά και αυθόρμητη. Στη Γερμανία λένε, «το μήλο πέφτει κάτω από τη μηλιά»!

Καλά, δεν πρωτοτυπούν στη Γερμανία. Και στην Ελλάδα το ίδιο λέμε.
Έτσι, είμαστε ίδιοι. Η μάνα μου είναι μάνα μου και την αγαπώ.

Τώρα που πήρες τα χρήματα ψάχνεις ακόμα πλούσια νύφη;
Ναι. Εννοείται ότι ψάχνω ακόμη την πλούσια νύφη. Τι ρωτάς; Αυτό εννοείται...

Ποιες είναι οι προδιαγραφές;
Να είναι φυσική ξανθιά, αδύνατη, με ωραία μάτια και με πολλά λεφτά. Γνώρισα μια εφοπλιστίνα. Τώρα που πήρα τα λεφτά θα βρω και την ξανθιά, δεν το βάζω κάτω.

Οι υπόλοιπες κοπέλες που δεν διαθέτουν ξανθά μαλλιά αλλά έχουν λεφτά τι να κάνουν;
Να περιμένουν στη σειρά. Δεν ξέρω αν θα έρθει βέβαια ποτέ η σειρά τους!

Γιατί το λες αυτό;
Γιατί μπορεί να δω τη γυναίκα των ονείρων μου και να τρελαθώ. (γέλια) Χωρίς πλάκα, τώρα που βγήκα πιστεύω ότι θα γνωρίσω πολλές κοπέλες, οι οποίες θα με οδηγήσουν είτε σε γάμο είτε σε εργένικο τρόπο ζωής.

Ποιο είναι το ηλικιακό όριο;
26 χρόνων.

Θα μας τρελάνεις. Προχτές μας έλεγες ότι θέλεις ώριμες και πλούσιες γυναίκες 40-50 χρόνων...
Τώρα άλλαξα γνώμη. Δεν ξέρω ακόμη. Θα αποφασίσω και αναλόγως με αυτήν που θα βρίσκεται δίπλα μου θα καταλάβετε.

Ποιο είναι το δυνατό σου σημείο;
Το χιούμορ μου. Είμαι ευθύς άνθρωπος, δεν μιζεριάζω και θέλω να περνάω καλά.


Θα βγάλεις cd;
Υπέγραψα συμβόλαιο, οπότε πρέπει. Το δίσκο θα τον κάνω όχι για να βγάλω λεφτά, αλλά για να καταθέσω την ψυχή μου. Τα τραγούδια θα είναι επιλεγμένα από εμένα και ό,τι δεν μου αρέσει δεν θα το τραγουδήσω. Ό,τι και να μου πουν, εγώ θα επιμείνω. Εάν δεν μου αρέσουν, δεν πρόκειται να τα ερμηνεύσω. Δεν θα πω μπούρδες τραγούδια και, πίστεψέ με, είμαι πολύ ψαγμένος στην ποιότητα του τραγουδιού. Δεν θα πω κομμάτια απλώς για να γεμίσει ο δίσκος.

Θα υπάρχουν και δικά σου τραγούδια;
Φυσικά. Τα πιο πολλά θα είναι δικά μου τραγούδια. Έχω γράψει κάποια...

Περικλής ο... Τυχερός.
Αυτήν τη στιγμή είμαι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος επάνω στη γη. Ο πιο ικανός δεν θα έλεγα. Ευχαριστώ τον κόσμο. Ευχαριστώ όλο τον κόσμο. Σας αγαπώ όλους!

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Μπράβο Μαράκι πολύ καλή δουλειά!!!
--------------------------
ΠΕΡΙ FOR EVER!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βιογραφικό

"Περι...πλανήσεις"

Ατάκες: Μέρος Δέκατο